Entrades
0

La Barraca guanya el Música Jove 2015

La novena edició del concurs de grups novells, el Música Jove, va tenir lloc ahir a la Plaça Major de Montblanc seguint la tradició dels anys anteriors. Nou grups novells van obsequiar als vianants de la plaça amb ritmes variats i bona música durant tota la tarda. Tots aquest grups procedeixen de diversos llocs dels Països Catalans i són els guanyadors de concursos territorials que les JERC celebren al llarg dels mesos previs a l’Acampada Jove.

A través de la votació popular dels assistents a les actuacions i d’un jurat es va escollir el grup guanyador d’aquesta edició. La Barraca, del Baix Llobregat, van ser els guanyadors d’aquest edició que l’any vinent tindran la oportunitat d’obrir l’escenari principal de la 21 Acampada Jove.

El Música Jove va néixer l’any 2006 amb la intenció de promocionar grups novells en català. Per aquest concurs han passat grups tan destacats com els Itaca Band o Terratombats. Nou edicions després, el Música Jove segueix amb el mateix esperit i les mateixes ganes de promocionar la música en la nostre llengua.

COMPRAR ENTRADES
Cart Overview